viatge_neu_2014_dia_19_3
20 de gener de 2014
Més de 70 escolars participen en el viatge a la neu d'enguany
Per primera vegada es pot seguir el viatge via twitter i facebook municipals
L'Ajuntament de Picanya en col·laboració amb les escoles de Picanya ha organitzat una nova edició del viatge a una estació d'esquí per tal de que els nostres escolars puguen gaudir, durant una setmana, del contacte amb aquest entorn tan diferent al nostre i aprendre les tècniques bàsiques de l'esport de l'esquí.
En este 2014 uns 70 escolars de les escoles públiques Ausiàs March i Baladre, dels cursos 5é i 6é, viatgen fins a l'estació de Port Ainé al Pirineu de Lleida entre els dies 19 i 23 de gener.
L'eixida tingué lloc ahir diumenge a les 9.30h i el retorn està previst en la matinada entre el dijous i el divendres.

Enguany, com a novetat, seguiment via twitter i facebook
Enguany, per primerva vegada, el seguiment del viatge es pot realitzat també per mitjà dels contes de twitter i facebook municipals, amb imatges i informació arribada des del Pirineu. Com en anys anteriors al web municipal es publiquen cròniques i fotografies de cada dia en ESTE APARTAT.

TOTES LES IMATGES
En esta fotogaleria penjem totes les imatges que publiquem per ordre cronològic.

fotogaleria_viatge a la neu

Més informació:

Web de l'estació d'esquí de Port Ainé

Web de l'hotel Port Ainé 2000

Web cams de l'Estació de Port Ainé: ACÍ i també ACÍ

Divendres 08 d'abril

Dijous 07 abril

Dimecres 6 d'abril

Dimarts 5 d'abril

Dia 4 d'abril

Viatge a la neu 2020

Imatges del viatge per a aprendre a esquiar de l'alumnat dels centres educatius públics del nostre poble. 2a fotogaleria

Viatge a la Neu 2020

Viatge a la neu 2018

Imatge dels escolars a la neu per a aprendre a esquiar

Viatge a la Neu 2016

Imatges del viatge a la neu 2016. Gener 2016. Port Ainé. Pirineu de Lleida. Norant-sis escolars de 5é i 6é dels centres educatius Auisàs March i Baladre

Viatge a la neu 2014

Imatges del viatge a la neu dels nostres escolars entre el 19 i el 23 de gener de 2014. Imatges enviades diàriament des del Pirineu.