bnr_viatge_neu_2016
15 de gener de 2016
Prop de 100 escolars ixen este diumenge cap a la neu
Nova edició del viatge al Pirineu per a aprendre a esquiar
Malgrat que l'hivern semblava no estar decidit a arribar i la neu no acabava de caure a les muntanyes, finalment esta setmana ha arribat l'oratge propi d'estes dates i la neu ha permés obrir l'estació de Port Ainé al Pirineu de Lleida. Una enorme alegria per als quasi 100 xiquets i xiquetes (30 més que en l'edició anterior) dels cursos de 5é i 6é de primària de les nostres escoles Baladre i Ausiàs March que este diumenge encenten la seua participació a una nova edició del viatge que cada dos anys organitza el Servei Municipal d'Esports amb la col·laboració dels dos centres educatius.

Un paisatge completament diferent i un esport nou
L'objectiu d'esta iniciativa és facilitar que els nostres escolars puguen gaudir, durant una setmana (fins al dia 21), del contacte amb un entorn natural tan diferent al nostre i aprendre les tècniques bàsiques de l'esport de l'esquí.
Els i les escolars viatgen acompanyats per 9 monitors i monitores experimentats que seran els encarregats de garantir la seguretat i comoditat de menuts i menudes pel que estem segurs que, de nou, els nostres escolars gaudiran d'una fantàstica experiència en la millor companyia.

Informació permanent
Com en anys anteriors l'Ajuntament, per mitjà d'esta plana web i les seues xarxes socials, oferirà informació (cròniques, fotos...) sobre com ha anat cada jornada.
Podreu informar-vos ací:

Viatge a la neu 2018