Punts de recàrrega per a vehicles elèctrics
Dos punts a l'Av. Sanchis Guarner (darrere de l'Ajuntament)

Amb la intenció d'aplicar polítiques energètiques sostenibles i la reducció de emissions de gasos d’efecte hivernacle (GEI), mitjançant mesures d’eficiència energètica i accions relacionades amb la promoció de les energies renovables i mobilitat urbana sostenible l'Ajuntament de Picanya ha instal·lat dos punts de recàrrega de cotxes elèctrics. Aquests punts oferiran càrrega gratuïta sense més tràmit que la instal·lació d'una APP al mòbil de la persona usuària.

Tot i aprofitant la convocatòria d’ajudes de l'Institut Valencià de la Competitivitat Empresarial (IVACE), l’Ajuntament ha instal·lat dues infraestructures de recàrrega de vehicles elèctrics amb la finalitat d’impulsar una mobilitat sostenible i respectuosa amb el medi ambient, tot i reduint d’aquesta forma el consum de combustibles convencionals i l’emissió de GEI. Aquest projecte ha segut suportat financerament per l’IVACE a través del programa d’instal·lació d’infraestrures de recàrrega per a vehicles elèctrics de l’any 2018.

Per poder fer ús d’aquest punt de carrega només serà necessari descarregar-se al mòbil la App Charge and Parking, la qual esta disponible tant en els sistemes operatius Android com IOS.

L'App és totalment gratuïta i després de la descàrrega sols serà necessari registrar-se i aportar les dades que la mateixa demana.

Els enllaços de descàrrega de l'APP són:

gva_ivace