L'Ajuntament de Picanya convoca anualment el premi literari "Llig Picanya" amb la intenció d'acostar a les persones lectores amb els autors i les autores i poder fomentar l'estima per la cultura i la literatura entre la nostra població.

MAIG LITERARI 2018

Com bé sabeu al mes de maig Picanya és lletra. Al nostre poble celebrem el Maig Literari, una iniciativa nascuda de la mà de la nostra escriptora Carmen Amoraga amb la intenció d’unir els dos vessants més importants del món dels llibres: autors i autores i lectors i lectores.
En els darrers anys el Maig Literari ha portat fins al nostre poble a escriptors i escriptores d’enorme prestigi com ara José Luis Sampedro, Ana Matute, Maruja Torres, Juan José Millás, Elvira Lindo, Almudena Grandes, María Dueñas, Ferran Torrent, Dolores Redondo, Manuel Vicent... en esta 13a edició, el premi Lllig Picanya vol reconèixer la trajectòria i l'obra de Carme Riera, una de les autores fonamentals a la literatura al nostre país en els darrers anys.

PROGRAMA MAIG LITERARI 2018

alacranes-con-alas-600
03/05/2018 -18.30h - Centre Cultural
SALVA ALEMANY ens presentarà
la seua novel·la policíaca Alacrán
Presenta: Mar Sauret

08/05/2018
18.00h - Inauguració del
PASSEIG DE LES LLETRES (Av. Sanchis Guarner, darrere de l’Ajuntament) amb la presència de la Directora General de
Cultura i Patrimoni Carmen Amoraga.

portada_basta-con-vivir_carmen-amoraga_201707051719

18.30 h - Centre Cultural - Conversa amb CARMEN AMORAGA en què ens parlarà
de la seua novel·la Basta con vivir.
Presenta: Julia Ruiz.

carme_riera_2

15/05/2018 - 18.30h - Centre Cultural
LLIURAMENT DEL PREMI LLIG PICANYA
a l’escriptora CARME RIERA.
Presenta: Angèlica Morales.
Preludi musical: el duo “De Soprano y Arpa”
interpretarà DOUCES MELODIES.
Accés amb invitació (*)

17/05/2018 - 18.30h - Centre Cultural
Trobada amb l’escriptora i pedagoga MERCÉ VIANA
Presenta: Alfred Ramos.

23/05/2018 - 18.30h - Centre Cultural
Lliurament de la 13a edició dels PREMIS DE POESIA CAMÍ DE LA NÒRIA. Presentació del llibre recopilatori dels 12 ANYS DE PREMIS amb l’impuls de l’Associació de l’Escola d’Adults i
RECONEIXEMENT AL POETA LLUÍS ALPERA amb lloa del poeta i assagista JAUME PÉREZ MONTANER .
Presenta: Albert Dasí.
Accés amb invitació (*)

L_ultim_vaixell-0b54f

28/05/2018 - 18.30h - Centre Cultural
Encontre amb GEMMA PASQUAL en què també ens parlarà dels seus llibres Marina i L’últim vaixell.
Presenta: Juli Avinent.

(*) Les invitacions es podran arreplegar a l’Ajuntament de Picanya i a la Biblioteca fins exhaurir existències

______________________________________

TALLER DE CREACIÓ LITERÀRIA
Impartit per l’escriptor Vicente Marco Aguilar.
Els dilluns 7, 14, 21 i 28 de maig,
de 17.30 h a 20.30h, al Centre de Persones Majors.
Inscripció a la Biblioteca fins al 27 d’abril.
Places limitades.

______________________________________