L’Agència de Promoció del Valencià (AVIVA) de l’Ajuntament de Picanya es va crear el impulsada per les exigències del municipi de tindre un suport lingüístic adequat a les necessitats derivades de la nostra societat.
Té l’objectiu de promoure l’ús del valencià en els diferents àmbits i les diverses actuacions municipals, i de gestionar la col·laboració amb altres administracions i institucions, amb el sector privat municipal i amb tot tipus d’entitats, per a la promoció de l’ús del valencià. Per tant, qualsevol dubte lingüístic o de subvenció a l’ús del valencià que tinga la ciutadania, es pot resoldre des de l’Agència.

A més, col·laborem amb els diferents departaments municipals, amb altres agències de promoció del valencià i altres entitats i institucions com la Diputació de València, la Generalitat Valenciana i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Oficina de promoció del valencià, C/ Bonavista, 2.
Correu electrònic: gtarazona@picanya.org

Amb el suport de: