Descripció:

Per mitjà d'aquest tràmit podem comunicar a l'Ajuntament de qualsevol incidència sobre conservació del nostre paisatge urbà per mitjà de les incidències que ens indiquen els usuaris d'espais públics, que afecten la conservació viària, a l'enllumenat públic, als jardins, etc.

El mètode presencial ens oferix la possibilitat d'omplir un PDF que podem imprimir o enviar directament per e-mail. També podem connectar-nos on line per a realitzar una anotació telemàtica de la incidència, per a conservar un justificant que podem consultar en qualsevol moment i que posteriorment se'ns notifique de la resolució de la mateixa.

Si vosté vol descarregar l'imprés d'Incidència en Vía Pública pot fer-lo ací.

NOTA:
El present tràmit estè ideat per tal d'identificar-se davant l'ajuntament i així ser notificat de la resolució. Si es vol fer una comunicació sense registre (i pert tant sense certificat digital), la comunicació de la resolució es podrà fer per correu electonic, fent us del Servici d'Atenció a la Ciutadania On Line

On:

Servei Picanya DIGA'M